Monday, December 13, 2010

warka buat isteriku yang tercinta and tersayang...

 


 



isteriku yg trcinta and trsyg........
tiap hari aku menanti kehadiran mu saat kita di satukan akan aku nantikan saat itu....
isteriku yg trcinta and trsyg........
inginku engkau mndampingiku dalam prjlnn hidupku setiap masa hingga aku menghembus nafas yg trakhir,hingga roh trpisah dari jasad and sang Pencipta memanggil ku kembali kpd-Nya....
isteriku yg trcinta and trsyg.........
ketahuilh hanya engkau yg aku nntikn slama ini tak kira siapa pun dirimu,baik buruk mu,kekurangan and kelbhn mu aku redha menerimamu and aku brhrp agr engkau pun redha menerima ku,menerima segala kekurangan and kelebhn ku seadanya.....
-brsambung pulak ney...

4 comments:

  1. HUHU.. dalam hati ada taman... kasih Sang Suami semoga berkekalan..

    ReplyDelete
  2. semoga berkekalan selamanya :)
    nice la..mesti wife ko terharu bace.. he2

    ReplyDelete