Monday, December 20, 2010

Jeti,pulau dan senja kg aku...

Jeti kg aku....





bnyk memory ngan rakan2 ku di jeti ney taw...
neylh tmpt aku slalu melepak,amik angin free,tenangkn fikiran and menikmati keindahan alam semulajadi yg di cipta olh Sang pencipta(Alla S.W.T.)....
tapi sejak bbrp tahun ney aku dah jrng dah duk melepak di jeti ney...biaselh hidup seorg prantau ney...huhuhu tringt pulak ngan tmpt ney..2 yg aku isi ruangan ney mngenai tmpt ney...untk pngetahuan korang tyme nk maghrib je gerenti klau melihat pmndngn nya yg sngt cantik ney x bosan mata nk memandang...rasa mcm x puas je..hehehe....
so,klau x prcya free2 nnt and ada duit lbh marilh dtg p kg aku ney......



lihat pulau yg nampak plik 2..2lah pulau kahona yg aku gelar slama ney..pulau 2 sememangnya keras jgak dngr crt ada pnunggu ntah bnr ke x..pulau ney jgak xda brpenghuni...pulau ney asalnya hak milik keterunan keluarga sblh mak aku..pulau ney juga bnyak hasil tangkapan klau nk cri lauk-pauk...amacam x rasa nk p ke di pulau ney..???

ney pulak pic suasana senja yg sprt aku mksd di awl2 tadi....


amacam..???cantik ke??tu baru bunga2nya blum lgi yg trdlmnya and yg trsmbunyi..
haahahahaaahaaha....


see yours leter...



No comments:

Post a Comment